Verkoopsvoorwaarden

  • Bedrijfsgegevens :Do-In Feel (NV YVIS) Winterdreef 23,2360 Oud Turnhout  isabelle@naturelle.be   BE0473271017

1.Alle prijzen op deze bestelbon zijn inclusief BTW en zijn geldig voor de periode hernomen op bestelbon. Wijzigingen in Btw-stelsel of wijziging in wettelijke maatregelen kunnen een prijswijziging tot gevolg hebben. De kosten voor verpakking en verzending zijn ten laste van de klant tenzij anders aangegeven op bestelbon of factuur.

2.Do-In Feel (NV YVIS) behoudt zich het recht voor om bestellingen aan te nemen of te weigeren. Bij openstaande rekening(en) wordt elke nieuwe bestelling geweigerd. Op schriftelijk verzoek zal de klant de reden van eventuele weigering meegedeeld worden.

3.De bestellingen worden binnen de 8 werkdagen na ontvangst van betaling  verzonden per post of vervoerder. Laattijdigheid in de levering te wijten aan vertraging bij de post of vervoerder vallen buiten de verantwoordelijkheid van Do-In Feel (NV YVIS) worden nooit aan derden overgemaakt. Zij worden beschouwd als vertrouwelijk en enkel de directie Do-In Feel (NV YVIS) heeft toegang ertoe.

4.De geleverde artikelen blijven het eigendom van Do-In Feel (NV YVIS) tot hun volledige betaling.

5.De factuur wordt betaald via overschrijving  binnen de acht dagen na factuurdatum. Bij niet-betaling binnen deze termijn wordt op het verschuldigde bedrag.

6.Bij niet-betaling binnen de termijn is Do-In Feel (NV YVIS.) gerechtigd een vergoeding te eisen voor de kosten van de herinnneringsbrieven ten belope van 3,72 euro per herinnering, alsmede om de kosten van het ter post aantekenen in rekening te brengen.

7.Behoudens andersluidende wetsbepalingen zijn de rechtbanken van het arrondissement Dendermonde bevoegd bij geschillen.

8.De consument heeft het recht aan de verkoper mee te delen dat hij afziet van de aankoop, zonder betaling van een boete en zonder opgave van motief binnen 14 werkdagen vanaf de dag die volgt op de levering van het product. De terugbetaling van de door de consument gestorte bedragen zal plaatsvinden binnen de dertig dagen die volgen op de verzaking en de terugzending van de waren. Er worden geen kosten voor terugbetaling aangerekend. De kosten van verzending en terugzending van de aankoop is altijd ten laste van de consument. Het teruggaverecht is niet langer van toepassing na opening van de individuele verpakking, of enige vorm van beschadiging van de waren.

Veel gestelde vragen:

Wat zijn de verzendkosten?

Non prior € 3.30

Prior €4.80

Aangetekend € 10.47

Afhalen

Zijn de weergegeven prijzen in de webshop exclusief of inclusief BTW?

Al de prijzen die worden weergegeven in de webshop zijn inclusief BTW.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Je bestelling wordt binnen twee werkdagen verzonden, via PostNL. Zodra je bestelling is aangemeld, krijg je een bevestiging hiervan in je mail. Vanaf het geld terecht is op onze rekening (8dagen) wordt je bestelling verstuurd. Je ontvangt een track & trace code zodat je jouw pakket kan volgen.

Retourneren- Bedenktijd 

Hopelijk ben je heel tevreden met je aankoop. Mocht de bestelling echter niet aan je verwachtingen voldoen, dan kun je het artikel retourneren.

Na ontvangst heb je 14 dagen bedenktijd (herroepingsrecht). Graag ontvangen wij binnen 14 dagen bericht indien je een artikel wilt retourneren. Dat kun je doen middels een mail naar isabelle@naturelle.be onder vermelding van ordernummer en klantnaam of door het invullen en opsturen van het formulier voor herroeping. Graag even vermelden wat er fout gelopen is of de reden van het terug sturen.

Na bevestiging kun je het artikel retour sturen. Je hebt nog 14 dagen om het pakket te verzenden. De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de klant.

Na ontvangst van het geretourneerde product zal het bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping het volledige aankoopbedrag terug betalen. In het geval je besluit een deel van de zending retour te sturen dan wordt alleen het aankoopbedrag van het retour gestuurde artikel vergoed (en dus geen verzendkosten). Retourneer je de volledige bestelling, dan zullen ook de verzendkosten van de originele bestelling vergoed worden.

Retourneren is op eigen risico

In geval van het zoekraken of beschadigen van het artikel tijdens de retourzending is dit helaas voor jouw risico. Indien het artikel niet of beschadigd bij ons aankomt dan zullen wij geen geld terugstorten.

Een beschadigd product

Heb je een product ontvangen wat beschadigd is of heb je een bestelling helemaal niet ontvangen? Meld dit dan direct per e-mail aan ons onder vermelding van je bestelnummer. We proberen dit product of je bestelling dan zo snel mogelijk nogmaals kosteloos naar je te verzenden

Privacy: Uw gegevens worden vertrouwelijk bewaard.